divendres, 12 de desembre del 2008

Podem conviure amb altres cultures?

A aquesta pregunta no se li pot respondre res ja que això depén dels individus. No puc dir que si, ja que sempre hi haurà persones que tindràn molt bona convivència amb altres individus d'altres cultures però això també implica que hi hagi altres individus que vulguin l'extermini d'aquestes cultures. Jo crec que la convivència mai serà perfecta, jo crec que la convivència mai serà perfecta, jo crec que la convivència és la que tenen que tenir els individus i no la societat. Quan els individus aprenguin a conviure amb altres cultures millorarem però això no li passarà a tot individu. Jo crec que la convivència de les cultures és impossible. Jo crec que a de ser l'individu a nivell personal qui ha d'aprendre a respectar altres cultures. La convivència total és impossible ja que sempre hi haurà gent a favor i en contra d'aquestes cultures.